منتديات حب الجنه
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, فى منتديات حب الجنه أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
منتديات حب الجنه
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, فى منتديات حب الجنه أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
منتديات حب الجنه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات حب الجنه

الرئيسيةmyeg2dayأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة
المواضيع الأخيرة
» نتيجه الصف الثالث الاعدادى 2014 جميع المحافظات
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 10, 2014 6:11 pm من طرف ENGINEER.MOHAMED

» الكتاب النادر:الحجاج بن يوسف الثقفي (رحمه الله) المفترى عليه
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالأربعاء يناير 29, 2014 6:18 am من طرف أحمد عيوشه

» عايزة ايدك تبقى ناعمة حتى بعد غسل المواعين طيب ادخلى
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالإثنين يناير 06, 2014 10:36 pm من طرف ابوعبدالله22000

» تحميل أسطوانة المصحف المعلم للأطفال (للشيخ المنشاوى) لتعليم حفظ القرآن مع الترديد
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 30, 2013 6:43 pm من طرف اشرف نور

» مكتبه القران الكريم الشامله وتحتوي علي تفسير الشعرواي واحكام التلاوه واسباب النزول واقسام اخري مفاجاه علي اكثر من سيرفر
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالسبت نوفمبر 16, 2013 9:39 am من طرف Mohamed Bekheit

» أسطوانة تعليم الأطفال الحروف و الأرقام و تجويد جزء عمّ, مهم للغاية ...رتل وارتقي
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 18, 2013 7:07 pm من طرف essam_youssef

» تحميل برنامج Nero-6.6.0.13 نيرو لنسخ الاغانى وجميع cd روابط صاروخيه
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالسبت يوليو 27, 2013 3:48 am من طرف جبريل جبريل

» البحث عن فرصة عمل لمهندس ميكانيكا
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالجمعة أبريل 05, 2013 12:46 pm من طرف Eng.Ahmed Moustafa

»  (المصحف المعلم) كاملا للقارئ الشيخ محمد صديق المنشاوي بحجم 362 ميجا علي أكثر من سيرفر
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 24, 2012 10:06 am من طرف جمال يونس

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ENGINEER.MOHAMED - 4174
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا I_vote_rcapانا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا I_voting_barانا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا I_vote_lcap 
hessin abo ahmed - 1135
انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا I_vote_rcapانا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا I_voting_barانا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا I_vote_lcap 
nansy - 338
اللمبى - 328
سارة سوسو - 206
HERO66 - 167
mounir - 157
fatakat - 139
دمعه حزن - 138
عاشق الاحزان - 137
شروط الاعلان

انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا

كاتب الموضوعرسالة
ENGINEER.MOHAMED
Administrator
Administrator
ENGINEER.MOHAMED

انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Empty
مُساهمةموضوع: انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا   انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 23, 2010 2:07 pm

انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا 316198502

بما ان منتدانا ليس له اى عوائد ماليه غير انه سبيل لنا جميعا فى اخذ الحسنات

قررت اداره الموقع ان تتيح فرص عمل او بمعنى اخر تكون كوسيله لاتاحه هذه الفرصه

بما ان الموقع بعون الله يتردد عليه الزوار طوال 24 ساعه

الفكره عباره عن

اى شخص يكتب لنا مهنته اى كانت فى توبيك او موضوع جديد خاص بيه

هايكتب كالاتى

وصف الاعلان

اى مثلا انا مهندس زراعى خريج دفعه كذا عندى خبره كذا او كذا
واريد شغل فى الخليج اى فى اى دوله عربيه مثلا

او انا شغلتى كذا وعندى خبرات كذا ولو فى ورق يثبت الخبرات دى كشركات اتعاملت معاهاا او اى حاجه يااريت ترفع الصور دى لانها بتكون حاجه كويسه لاى زائر شغال فى اى مكان او اى صاحب شركه انه يتعااقد معااك

كمثال ياعنى لوصف الاعلان

بعدين

الاسم :

العنوان :

الموبايل:

بكده اكيد الفكره وصلت

كل اعضاء المنتدى متاح ليه انه يعمل الاعلان مجاانااا مثل ماذكرت ليس لنا اى عاائد غير اننا بناخد صواب وده افضل شىء

لكل من رأى هذا الموضوع ارجو من كل صاحب شركه او اى مسؤل

او اى اخ عامل اى كان مهنته يقدر يساعد اى اخ محتاج انه يشتغل اقل حاجه

تتصل بيه وتقوله على مكان لشغل ليييه

واكيد ربنا هايكرمك فى شغلك وهايفتح عليك ابواب كتيييييييييره

ملحوظه هاااااامه

اداره الموقع ليس لها اى دخل او اى مسؤليه غير اننا وسيله خيريه مجانيه لكل اعضاء منتدى حب الجنه

https://myegy2day.ahlamontada.com

انا عايز اشتغل .... فرص عمل .....هام قبل ان تكتب اى اعلان لشغلك ادخل هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هلا مراد تكتب على صفحات ميديا كورة : درس الحرية
» اعلان يوميات المفتش كرومبو الموسم الثانى - رمضان 2010
» فضيلة الشيخ :. محمد حسان .: حلقة خاصة بعد اعلان نتيجة الاستفتاء على التعديلات الدستورية | TvRip | سيرفرات متعددة